söndag 2 oktober 2011

My chill weekend~

Chao!
De ble då chill weekend.... :D förs var det meningen att jag skulle ha tjej kväll med mandi och bella, men tyvärr så var mandi sjuk och kunde inte komma.
Så igår var jag o träffa mina småkusiner (: Där träffa jag då Emppu (7år) och jag blev så glad när han kom springande till mig och hoppa  i famnen på mig för att ge en kram ^^ Vi blev alltså väldigt nära varann när jag var och sköta honom i fem dagar på sommarlove (:
Så jaa vi va ti mina småkusiner för att de hade en "kläd utställning" allts som partyligt xD men bara me kläder iställe :D så jag fick en tröje som kosta 79.95€ Jätte dyrt nog, men mamma vill köpa den ti mig och jag verkligen gillade tröjan så ja fick den (:
När jag sen kom hem så städa jag mitt rum -.- för att jag lovat till mamma att ja städar den på kvällen. Och nu e de obehaglit stedigt här, tycker det är mycket mysigare med roddigt rum. Och mitt skrivbord som brukar vara så stökigt att man inte får rum fför några arbeten där är nu tomt så de känns rätt konstigt.
Och innnan jag fpr och såva så titta jag på Lilo & Stitch :D ha int sett de filmen på jätte länge så bestämd mig för att se den (:
Ida ska jag då hitta på nåt att göra tillsammans med juho :D först tänkte vi att vi ska på bio, men nää. vi ska säkert hitta på nåt annat istället :)



tröjan jag fick igår ^^

bilder från veckan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar