tisdag 20 december 2011

Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness.

När man har sin kompisgrupp som man typ älaskar aldra mest, som man tänker att man kan leva livet ut med så e alla ju smått unika i gruppen. För mig gäller det då mina tötisar Mandi och Belzi som jag känt länge (: Men har märkt att det är jag som är den som skiljer mig kankse mest därifrån xD O ja e ganska proud of it :D



Som exempel:
Musikstil: Mandi och bella lyssnar på pop-rock oach punk-rock o sont :D Jag igen föredrar mer chill musik. Visst gillar jag ochs pop-roch och punk-roch, men bara enstaka låtar som man påriktigt orkar lyssna hela tiden :D
Klädstil: Nå den har ändrats hela tiden för mig och dem. Men som exempel. De har sina munkjackor o jeans o sont :D Jag går i mina föräldrars gamla ylletröjor, några pappas gamla vinterskor och halsdukar. :D
Familj: Båda av mina kompisaran råkar vara yngsta barnet i familjen och har storesyskon som är i samma ålder, jag igen, jag är älsta barnet i familjen med en lillesyster som är 5 år yngre. så man får höra ganska mycket att storasyskon är irriterande osv xD
Film: Nå alla av oss gillar komedier, disney filmer o sont. Men jag tror jag är den ända som ser på ironman, batman, sagan om ringen o sådana filmer :D men t.ex. har de no sett transformers o sont, men jaa :D







Men alla är ju olika ändå på något sätt (:
Visst så har jag och belzi mycket gemensamt som inte mandi har.
Och jag och mandi har sådant gemensamt som inte belzi har (:

Men jag är glad att jag är unik jämfört med dem, som folk sähger nuförtiden så är jag ganska hippie med min klädstil o musik och så :D Jag har alltid tyckt att hippie stil är tufft men int hadd ja tänkt at jag själv skulle börja med den, men tydligen så har jag :D

BUT I'M FUCKING PROUD OF BEING DIFFERENT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar