tisdag 6 december 2011

Fuck society's idea of beauty.


Har märkt att övermånga har svårt  att acceptera sitt utsénde. O ja tycker så synd om dem som har svårt med det.
O du behöver inte täcka ditt hela ansikte med spackel, det gömmer ju bara ditt riktiga vackra jag.
Naturligt e vackert. Om alla skulle bara klä i simpla kläder och inte ha någon smink så skulle man bara måsta accpetera deij ändå så vacker som du e (: De e så fel när man de flesta dömmer folk på utsénde. För alla har vi något vacker i oss.

Jag själv personligen försöker jag att inte dömma folk på deras utsénde. Och jag hoppas att ingen nu tar illa upp, men sminkande e ju rätt onödogt, det är ju bara min åsikt. Men visst om du själv tycker att de får dig o må bättre o så, men om du gör det bara för att alla andra sminkar sig, eller bara för att du skulle bli accepterad så e de ju lite konstigt?
Själv sminkar jag bara om jag har tråkigt, smink e mer som leksaker för mig. O kläder, jag har min egen stil. Ylletröjor, toppar, o någo random byxor, sådana som bara tycker passa ihop (enligt mej själv).
Jag accepterar mitt utsënde som den e. Visst ibland vill man att man skall se annorlunda ut, att en del saker kunde se bättre ut, men när man tänker efter så e de ju ganska onödigt. För i slutändan gör de till den som jag e, som gör mig, mig, och ingen annan.

Jag hoppas att du också skulle acceptera dig som du e. För du e vacker på ett sätt eller annat. Tro de eller ej (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar