torsdag 29 december 2011

My style

I detta inlägg så visar jag lite min stil att klä mej :D
som sagt så säger folk att den e smått hippie. Joo de e den ju kankse liite :D Menn för mig är det viktigaste att kläderna skall vara bekväma :) ylletröjan och kragskjortan på de två nedre bilderna är mammas gamla :D jag brukar ta mina föräldrars gamla kläder som de inte använder längre, för de är fädigt slitna och bekväma :) Till min stil hörs också halsdukar och mössor (: Jag kan gå hemma i mössa dagen lång om jag bara har fiilis för det. Halsduk har jag också typ alltid.
en orsak vaför jag gillar vintern är just när jag kan använda mössor och halsdukar o sont utan att man får så hett ^^
Det är sällan som jag har håre fast och om de e fast så e de på knoka, ja tycker om att fleta mitt hår :D men de ser så barnligt ut så ja brukar inte ha flätor när jag är i skolan eller något liknande.
Smycken: Jag brukar allttid ha mina 3 örhänsringar :D ibland kan jag byta örhängen men byter sedan tillbaks till ringarana (:
(har två hål i vänstra öran och ett i högra)
har fundera på att taa två hål till i öronen, ett i vänstra och ett i högra, eller sen bara ett i vänstra :D
Men få se nu hur jag gör, måste funder ännu lite (:
Så har jag ALLTID ett halsband runt halsen (: just nu ett hjärta och ett fyrklöver i silver i en silverskedja.
Jag tycker om litet och simpelt, brukar bara använda små smycken. Jag har alder sycken i högra handen för då e som bara i vägen, Men i vänstra handen på mittfingret har jag alltid mina två små ringar, ena av dem är någon farmors gamla och andra är från någon ringautomat från nån butik xD
och sen har jag min nomination och ett självgjord armband som har en pärla som jag fått av juho :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar