tisdag 3 januari 2012

Goodbye year 2011 Hello year 20112

Guud va dehä åre ha gått snabbt!!
Jag tror att 2o11 har varit mitt bästa år i mitt liv :D I år firar jag nyår med juho, hans familj och släktingar ^^ Det är ett par år sedan jag senast firat nyår hemma förra nyåre var jag hos Mandi tillsammans med Belzi (:



Bästa sakerna med år 2o11:

  • ja höll för första gången mitt nyårslöfte ^^
  • 09.07. 2011 blev jag tilsammans med världens härligaste kille ^^<3
  • kom in till skolan jag sökt :D
  • skolan ha börja jätte bra ^^
  • ny skola --> många nya härliga kompisar <3
  • hitta min egen stil (klädstil, stilen hur jag ritar mm.)
  • kom igenom grundskolan med helt bra betyg (:
  • börjat blogga

Sämsta med året 2o11:
  • saknar en del människor från grunskolan, men nu träffas man inte alls lika ofta för att man börjat i ny skola
  • nu när jag har pojkvän så träffar man inte sina kompisar lika mycket heller... :/
  • har onödat pengat till ganska mycket onödigt (sku ja tro iaf)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar