torsdag 5 januari 2012

The world is a book, and those who don't travel read only one page.

RESFEBER!
Jag vill resa till ROM. London & Paris sku o va helt nice (:
Jag har kanske nån gång varit i Rom (typ då jag var 1 år gammal).
Till London eller Paris har jag inte ännu varit.
Jag brukar resa rätt ofta med min mamma.
Senaste så var vi till New York i April 2011
Visst var det fiin och häfti plats, men själv är jag så från landet så det var kanske lite för mycket för mig :P Men resan var ändå trevlig och bra och inte skulle jag byta ut den heller (:
Nu har jag ingen aning om jag skall resa på våren, tror nog att det int blir så :P
Det skulle annar no bli typ Reykjavik vad jag hört, och det intresserar mig inte på det sättet. Så jag blir säkert hemma med pappa dethär gången :)




Paris


London


Rom

1 kommentar:

  1. ja har frågestund på bloggen så skicka gärna några frågor :)

    SvaraRadera