fredag 27 januari 2012

Getting busy doing nothing.




Det är så viktigt att ha vänner, jag tycker synd om alla som inte har äkta vänner, det är så viktigt att ha någon man kan stöda sig åt då det känns svårt, då man tror man inte klara av något längre, som kanske kan förstå dig, som du kan alltid vända dig till.
Jag har några sådana kompisar. Men det betyder att jag också måste vara stöd för dem (:


Man skall ta chansen att träffa sina kompisar, själv har jag inte på det sättet lika mycket tid, för när man själv har en pojkvän, och kompisen har pojkvän så kan det bli svårt att bestämma tid då man kan träffas. Visst, alla har inte pojkvän, men sen kan det bero på det att man bor så långt i från varandra, eller kompisen som man vill träffa är inte så dan person som inte år SÅ nära dig.



Själv är jag dålig på att hålla kontakten, försöker ändå ibland få chansen att träffa mina kompisar. Man kan inte bestämma på samma sätt att hur man träffas, för man går  inte längre i samma skola med dem, alla har börjat gå sina egna vägar. Men visst kontaktar man dem om det är möjligt bestämmer redan i förväg när man kan träffas.




Ibland kan jag börja sakna mina kompisar jätte mycket, man vill träffas, umgås, diskutera. Nuförtiden ser man hur mycket livet har ändrats i ett år, så man inte träffas lika  mycket. Men när man pratar om allt hur livet är nuförtiden, hur man kommit vidare med livet. Ibland är det rätt skrämmande hur saker och ting ändras så fort med tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar