fredag 27 januari 2012

A jorney of thousand miles must begin with a single step - Lao Tzu

Det händer många gånger att man vill ha något, men man orkar alder göra något åt saken. Och sen blir det helt ogjort. Och genast efteråt börjar det harma att man inte gjort något åt saken, att man lät saken vara, att det bara inte av, att man var blyg eller bara allmänt lat.
Så jag tycker att man skall ta i chansen då man har möjligheten. Men det att jag tycker att det borde vara så , betyder inte att jag själv är något bättre. 
Jag har en dålig vana att lämna allt till sista minuten osv.
Skulle villa förbättra denna vanan, att man skulle hinna göra saker och ting i tid, att jag skulle ta i chansen så jag har en möjlighet. 
Att man inte skulle behöva vara besviken på sig själv.


Foto by Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar