tisdag 31 januari 2012

Have no rush.


Tiden då jag blev tilsammans med Juho var ganska konstigt, hela tiden kompisar som pressa med att man måsta skaffa hans telefonnummer, berätta mina känslor för honom och sont. Och det är fel. Kompisar försöker med våld och få en relation till sin kompis. Efter det har jag lärt mig att man måste ge tid, att man inte skal tvinga nån säga eller göra något. Man måste få sin tid och lära känna varann, för vem vet hudan pissuhuvu killen kan va, om man inte först lär känna varann. Jag har kompisar som gått för snabt med i en relation med en kille/tjej, senare märkt att hela det var ett stort mistag, så snälla vänner, ha inte brottom och skaffa er en kille, ett steg i taget, ingen brottom. Och om någon säger att "gör sii gör så" lyssna inte på dem, ta dig din egen tid. Det är bara könare att ta det långsamt, och lära känna varann o sont (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar