måndag 9 januari 2012

Once in a while, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale.


juho <3

Jag bara älskar killen som är på denna bild<3 För ett halft år sedan hade jag turen att bli tillsammans med denna killen ^^ Det tog nog sin egen tid innan man förstod att det faktist var sant att vi var tillsammans, så LÄNGE som jag drömt om det. Om någon för ett år sedan hade berättat åt mig att jag kommer att vara tillsammans med honom skulle jag inte ha trott på det :P
Detta halvår har varit mitt livs bästa halvår härtills :)
Allt fick sitt början då jag började tala med honom på facebook, för så blyg som jag var så vågade jag inte gå och tala face2face :P  vi kunde chatta i flera timmar, han fråga mig på bio ett antal ggr. vi började träffas allt oftare på fritiden, till sist så träffades vi typ varje dag :D
I mitten av sommarlovet, 08.07.2011 så blev det avslöjat att båda hade kännslor för varandra, men 09.07.2011 så blev det först bestämmt att vi är tillsammans :)
Efter det har mitt liv varit som att leva  i en dröm :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar