torsdag 12 januari 2012

Art is the only way to run out without leaving home.


Jag har äntligen hitta min egen stil och rita, alltså just stort fluffigt hår, stora ögon och stora läppar :D
Kvinnor framifrån, visst skall jag öva på att rita olika ansiktsuttryck bara jag hinner komma i fart med den här stilen. Också öva att rita lite från olika vinkel o sont :)

Teknande har alltid var min stora passion. Det har hjälpt mig att uttrycka mina kännslor, ibland har jag andvänt det som ett slag terapiform. Då det varit svårt så kan man uttrycka sina kännlor på papper, och det kan bli en ganska lyckad tekng. Det gäller npg också postiva kännslor.

Eller då man får en inspiration och man bara MÅSTE få börja genast och teckna (exemplen bilden här ovan).
Har typ flera hundra bilder i mitt rum (som jag ritat inom 3 år). Skall börja laga mer teckningar på bloggen bara jag fått fotat dem eller skannat, beroende på bildens storlek ((:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar