torsdag 8 december 2011

Stand up beside the fireplace, take that look of her face.


Ibland så får man bara fel i huvu me all skit som man får i live. Inget vill funka liksom, allt rasar ihop på en o samma gång. Man gråter, fittas me folk, skriker ti oskyldiga och hatar sig själv. O de känns som om det alder kommer o bli bra igen. Men du, alla har sina dåliga periorder i livet, hela tiden e de nån som tror att inget kan bli bra igen, fast påriktigt så måste man bara ha tålamod och göra något åt saken. För de räder inte ut sig av sig själva.

Just nu har jag inte så lätt själv heller, men ja lever frammåt, behandlar probleme, jag försöker tänka positivt, att allt blir bra igen. De har hänt förr också, senast för ungefär ett år sedan så hade jag det jätte svårt, men jag hade mina vänner som stöd för att behandla det. Det har jag nu också.

Men jag kan nästan låva att allt blir bra om man orkar tro, och ha ork o göra något åt saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar