tisdag 6 mars 2012

50 saker om mig

  1. Jag använder egentligen mitt andra namn (iines) jag heter faktits elina i första namn :)
  2. Jag är 165cm lång :D
  3. Har gråblå ögon.
  4. Jag är inte äkta brunett, ja e faktist blond :D
  5. Enligt min kompis bella är jag random.
  6. Jag har haft tandställning.
  7. Jag äääälskar glasögon <3
  8. Jag äter helt jätte mycket, allt böjligt onyttit o sont, men ändå så är jag ganska spinkki :D
  9. Ibland kan jag tala till kylskopen, då det finns inget innehåll.
  10. Jag brukar också tala med datorn om den inte funkar som jag vill :P
  11. Jag har EN gång varit utanför Europa, det var förra april då jag var till NYC
  12. När jag var liten så hade jga alder önskat mig några skyskon, men jag är ändå väligt glad att jag har en lillesyster :)
  13. Folk säger att jag liknar min pappa.
  14. Jag kan ännu hitta mig själv och läsa bilderböcker från min barndom (ändast mauri kunnas böcker).
  15. Just nu bloggar jag och är på facebook och spelar sims.
  16. Nuförtiden tycker jag att det skulle vara coolt om man hadde en tvillingbror.
  17. Jag är galen i Darth Vader (och star wars).
  18. Jag valde min lillesyster namn :)
  19. Jag har alltid på mig mina två ringar, två armband och ett halsband.
  20. Jag gillar mest fägerna röd och blå.
  21. Jag har en Nokia mobiltelefon.
  22. Just nu håller jag på och läsa 3 böcker, har i bokhyllan 4 böcker jag borde läsa, och har nyss beställt 2 nya böcker.
  23. Jag har inget emot Justin Bieber, men ändå är det smått roligt att mobba honom :D
  24. Jag tycker att shock färg är coolt, men skulle inte själv klara av att fäga håre typ pinkt.
  25. Jag har varit en manga freak, men sedan slutade jag me sont, men kan ändå ibland läsa dom :)
  26. Enligt mina kompisar har jag ofta (typ allti) nogo speciella skor :D
  27. Jag ääälskar att rita :) ska få ett rit-tablett i nogo skede :)
  28. Jag gillar ormar.
  29. Jag har typ varit kaffe beroende, men nyligen var jag en vecka utan kaffe, o nuförtiden så har jag inte längre någon kaffelust.
  30. Folk tycker att jag har väldigt konstit musiksmak, för jag lyssnar mer på småband som typ ingen vet, eller bara enstaka låt av nån random typ känd artist.
  31. Förr våga var jag mycke mer kill aktig, kunde typ int gå med smink eller leggings på stan  :P
  32. Jag är en person som många kommer och öppna sig om sina problem.
  33. Jag älskar att se på film.
  34. Jag har alder klarat av att nå till näsan med tungan, har så kort tunga.
  35. Jag tycker om det när jag får något nytt att skriva i kalendern.
  36. Älskar att använda ylletröjor, yllevantar, yllemössor mm.
  37. Jag andvänder yllesockor typ ända från september till maj :D
  38. Juho säger att jag är som en panda (är lika trög, dum, klumppig, söt, varm och mjuk som en panda enligt honom). :)
  39. Jag bara ÄLSKAR kramar :) dom e så varma och härliga o waaaa ^^
  40. Är inte så social bland killar, jag blir mest blyg då.
  41. Jag brukar ta kläder från mina föräldrars garderåb :)
  42. Jag saknar min småkusin Emil (7år).
  43. Jag har inga några mor- eller farföräldrar kvar.
  44. När jag var liten älskade jag att gå till vårt sommarställe, nuförtiden försöker jag undvika att fara med.
  45. Jag brukar alltid fastna för något spel, spellar det typ i 2 veckor, en månad eller något, sedan tröttnar jag.
  46. Finska är mitt riktiga modersmpål :) har tänkt byta det sen när jag fyller 18 :D
  47. Jag var vara på 9gag typ i en timme om int mer, och bara se på roliga bilder :D
  48. Folk tycker att jag är en överpositiv person.
  49. Många tycker också att jag är helt super galen.
  50. Egentligen tycker jag att detta inlägg är helt onödigt, men kom inte på något bättre heller xD



    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar