torsdag 1 mars 2012

Ögat är själens spegel.


Jag har en tid funderat att skriva om horoskoper.
Och jaa här är det nu.

Horoskoper kan vara rätt intressanta, ibland vill man tro på det, men ändå inte.
Dagliga horoskoper är inte så pålitliga... skulle jag säga. Men sen igen alla veckans-, månads- och årshoroskoper vågar man ändå nästan tro på. Horoskoper kan ge hopp, inom nåt man vill veta om det är bra eller dåligt. Men ändå tycker jag inte o det hur jag blev en gång typ beroende av det hela, det var helt hämskt, jag läste mitt horoskop dagligen, och ibland gav den mig hopp, ibland så gjorde det mitt humör bara sämre.
Men jag fatta till slut att jag borde läsa mer veckans eller månadens horoskop i stället, om det skulle lugna ner mitt rastlöshet. Och det hjälpte.

Jag tycker att det är också roligt att läsa alla horoskop-persoonlightsbeskrivningar.
För att största delen av sakerna stämmer faktist, men sen så är det en del saker som inte stämmer, som till exempel att jag borde vara en ganska "fiin-tjej" som liksom är väldigt nogran hur man ser ut o lite diva aktig kanske, men själv tycker jag att jag ite är sådan, men annars så stämmer nog största delen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar