söndag 11 mars 2012

Die facebook die!

Det skulle va såå fiint om facebook sku gå under, att det skulle sluta helt och hållet. Jag diskutera tillsammans med mina kompisar om att vad folk skulle göra om fb skulle raderas. För nästan alla är på fb, så vad skulle hända om den mitt i allt inte fanns. Alla skulle säkert börja igen med msn. Många skulle säkert börja med google+, skype, irc-galleria, kamrat och sont igen.
Men det skulle va roligt och se hur samhället skulle reagera. För det är så många som är beroende av fb. Jag erkänner, jag är beroende av den. Vill int radera sig från den netsidan, men int vill man fortsätta vara där heller. Så det skulle vara fint om det skulle gå under, och man skulle inte längre behöva sitta framför dagarna långa, man kanske skulle komma på något vettigt att göra istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar