torsdag 8 mars 2012

tattooos

 Tatueringar är sååå tuffa :D På sätt och vis skulle jag vilja ha en tatuering men ändå inte. Jag vill att den skulle ha en mening om jag tog en (: Alltså om man gjort nån gång något stort eller jaaa... Som ett bra mine, men Jag vet inte, om jag skulle ta en så skulle den få vara ganska så liten o simpel :D




ANkaren e jätte coola, men när det år så många som har sådana, och vill också att taueringen skulle handla om mig :D typ :D att det skulle vara självplanerat och lite unikt :) Men ajag tycker att matchande tatueringar e riliga, just om man tar med en kompis :) Det är ju också coolt med matchande tatuering med en partner, emn det är synd om de förhållandet intte håller, då har man ett minne printtat där förävigt.

 



tycker att tatueringar i nacken e ganska fiina, åtminstone som den som e på bilden här ovanför den diggar jag helt super mycket :D så litet och simpelt som möjligt :D och ännu när det är typ i 3D :P


Folk som har fullt med tatueringar, det är något jag typ dyrkar! De e så COOLT! men vartifrån får de alla sina pengar? de e ju ganska dyrt att tatuera (sist o slutligen). Många tänker ju att de e ju helt hämskt sen när man blir gammal, men jag har läst att gammalt folk är stolta över sina tatueringar, hur gamla de än är :D



Har funderat att om jag nån gång skule ta tauering så sku de va ganska nice att ta den typ bakom öra :D det skulle inte vara SÅÅÅ synligt, men kan kunde ändå se den :) om man typ sku ha kort hår eller håre fast. Och sen skulle den inte heller störa en själv :D o de e ett som e säkert, om jag tatuering, så ska det vara på en plats jag inte själv kan se årdentligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar