lördag 20 oktober 2012

Födelsedagspresentter.




Familjen dessa presenter fick jag av min familj. Telefonen (samsung galaxy S II) fick jag redan nån gång i augusti, men vi bsetämde att det var min födelsedagspresent. Boken beautiful disaster hittade jag för typ ett två veckor sen när vi var till itis med mamma och Kaisa, så jag visste egentligen att jag skulle få den, och tikkaren som var av Kaisa, jag fick av kaisa hittade jag på skrivbodet på kvällen.



Juho och jag hade redan större planer till min födelsedag. Vi skulle och äta på ett grekiskt restaurang, efter det hade vi planerat att gå till lintsin så vi for dit även fast det rängnade, men vi köpte int hel biljetter, bara en gångs biljetter som vi använde till att åka berg-och-dal-banan som är det bästa där. Fick jag också örhängen av honom.


Jasu bjöd födelsedags-subi till mig och Ippa på onsdagen, och på torsdagen hade hon gjort en gullig överraskning till mig: hon hade hämtat med till skolan en choklad-muffins med två ljus (som hons tällde framför mig på pausen då jag hade ögona fast). Är ännu också glad för att det var en så gullig överraskning.



Mandi jag och Bella firade födelsedagen på tidsdagen, så av mandi fick jag söta nale-Puh-muggen som är jätte bekväm att drica ifrån, har använt den bara några gånger då jag druckit te. Plus två tuffa färgs nagellack.



Bella gav mig en gullig hjärt-formad burk som jag fick i en perfect timing, använder den som en plats där jag kan ha mina nagellack, så fick jag ju också 3st nagellackar + två tamponger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar