söndag 14 oktober 2012

Loving you is really all I've wanted to do.

Chaaau!
Veckoslutet har gått jätte fort igen, har hela tiden haft ngt att göra.
På fredagen kom Juho till hiit efter skolan, då tittade vi på HIMYM.  Efter det for vi till Seireeni och äta med hans familj och till sist så hyrde vi  snow white and the huntsman.
På lördagen for jag till Julle och så på film, vi brukar alltid se på film och äta och snacka ngt smått där emellan, de e typ allt va vi gör då vi träffas.
Ida så var vi till Kaisas gudmor och äta kaka och pröva en klänning som jag möjligen skulle kunna få låna till gamladansen (vad tycker ni om den?), den var fin och simpel och passa perfekt, men skall ännu pröva några klänningar innan jag väljer vilken jag skall ha.
Få se om jag hinner se Juho ännu idag.

Förrästen vad tycker ni?
Färgen på klänningen kan ser en aning fel ut, den är påriktigt mer brun. (gyllene-brun typ?)
Men skall jag då ha fortfarande rött hår eller borde jag färga det till nån annan färg om jag väljer denhär klänningen?, Och hurudan färgs skor borde jag skaffa till klänningen?
Skulle vara trävligt om ni hade några tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar