söndag 7 oktober 2012

You're the one person I could never let go of.


Idag var jag till Itis tilsammans med Kaisa och mamma och sökte efter vinter-rock. Det brukar vara sjukt problematiskt att hitta ngt som jag gillar, men idag så hittade jag rätt snabbt en rock jag faktist gillade, och man hade ju lite tur när den var på 20% rabatt.
Efter att jag varit hemma i en stund så gick jag till J. Dår så såg vi en episod på Simpsons, baka blåbärs paj och sedan såg vi på just go with it, som var bättre än vad jag förväntat mig. Även om det kan låta en aning tråkit så hade vi jätte fin tid tillsammans, det var ett tag sedan det varit såhär roligt.

Imå e de då skola igen, har några nya ämnen som jag inte haft förut, en forstättnings kurs innom nätportfolio och något som kallas kulturkännedom, ngt jag alder har haft tidigare. Sen skall jag och J säkert gå och köpa biljetter till Sami Hedbergs stand-up-gig till tisdagen, ända kvällen han är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar