torsdag 11 oktober 2012

Tonight I'm falling and I can't get up, I need your loving hands to help me up.

En vecka till min födelsedag (yayy!).
Men jaa, planer nu till närmaste tiden. Var just och köpa biljetterna till Sami Hedbergs gig (fö det var inte den här tisdan och det blev lite annorlunda planer och så).  Så hedbergs gig 23.10 tillsammans med Juho, Mandi och Toni.
Efter skolan skall jag till Bella och baka bulla, och visst kommer det att vara trävligt att träffa henne då man inte träffat henne ordentligt på en tid.
Sen har jag planer först till veckoslute då jag kanske kommer att träffa Julle, de e  helt jätte länge sen jag träffat hemme senast, såg henne hastigt på marknaden förra fredan, men det räknas int för jag hade brottom då.
Nästa veckas tiddag gäller det Bellas och Ippas (syskon) födelsedag. Skall fira min och Bellas födelsedag då tillsammans med Mandi. På onsdagen skall jag till UV tillsammans med Sassa, och på torsdagen är det min egen födelsedag som jag kommer att fira tillsammans med J, då vi far till borgbacken (valokarnevaali).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar