onsdag 3 oktober 2012

You're waking up every morning waiting for an answer.




Så idag kom skolfotona på posten, tycker att bilden på mig blev helt lyckad, det händer sällan, men är ändå mest nöjd med bilden från Åk2 på lågstadiet. Vet inte vaför, kanske för att jag själv tycker att jag är som sötast på där .Idag har det annars varit en helt nice dag. Fick tillbaka mitt engelska-prov. 2½, jätte bra för att vara mitt prov i engelska. Hade gjort redan alla uppgifter till slutet av perioden, så satt typ resten av dagen i skolan och gjorde inget vettigt. Gick till gymmet tillsammans med Jasu, o e helt super nöjd me mig själv för jag orkat gå nu på måndagen och på onsdagen dit (tack Jasu, du har också varit en orsak för det att jag orkat ).
Efteråt kom jag hem och så på en film, 13 going on 30. Har sett den nån gång när jag var 13, så ett tag sedan, och tänkte att det skulle vara nice ti se den på nytt.
Annars har jag inte gjort ngt speciellt idag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar