måndag 1 oktober 2012

If you see my boy, just tell him I miss his smile.

Bild från fredagen ©Sassa
Så nu e de en ny vecka med nya äventyr, så denhär veckan starta ganska lungt. Idag så var jag och köpa 2st nya nagellack, en svart och en röd, efter skolan så for jag til gymmet tillsammans med Jasu, och jag kände meij så duktig, har inte varit där på en tid för har varlit lat och inte haft någon inspiration att gå dit, men ida så gjorde jag allt ordentligt där osv.
Men när jag kom hem och hade ätit så tog jag en tupplur och sovde en aning för länge (typ 2h), så får se om jag får någon sömn i natt.
Tisdagens planer är att fara till Belzi och se på Harry Potter 3:an för vi har planerat att se alla HP filmerna.

Har saknat J nu i några dagar för att vi inte kunnat träffa ordentligt för att han har provvecka och nu här i slute så har jan bara svåra prov så jag har sett honom hastigt efter hans skoldag. Men på torsdan bode vi ha tid att träffas ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar