söndag 30 september 2012

Cause every breath that you take when you are sitting next to me will bring life into my deepest hopes.


Skönt med ett långt veckoslut (fre-sö). Även om det bara gällde 4 timmars ledighet från fredagen, men som lärarna sa så var det vårt "höstlov".
Så på fredagen var jag hos Sassa tillsammans med Belzi och fotas, det blev helt nice bilder, en del av dem får ni kanske se lite senare. Kom hem därifrån redan femtiden, så jag slöade resten av kvällen frammför datorn och såg på film (LOL, för en kompis rekomenderat att se på den, och visst var den bra).
Igår så var jag hemma och ritade bilderna (här ovan) och är stolt över mig själ för jag lärde mig en ny stil och rita håre lite mer realistiskt, syns säkert inte på dnehär bilden för att håret är blått men ändå (och lite mer mot manga stil). Och på kvällen så for jag till Juho.
Idag så skall jag till sinne och äta med min familj, vi har redan länge planerat att gå och äta där, men det har bara alder blivit av, men nu så fick vi reserverat dit tid till idag. Och efter att jag varit och äta med min familj så skall jag gå och träffa Mandi för man inte sett henne på ett tag.

Och det skulle vara trevligt om ni skulle skicka frågor till frågestunden, den kan ni hitta här. Skulle vara trevligt med flera frågor ((:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar