onsdag 26 september 2012

Dagens

DAGENS VILL HA:
Sömn.

DAGENS KLÄDSEL: 
Grå mössa, vinröd halsduk, svart sportskjorta, vit linne, gråa mjukbyxor, gråa strumpor och mina blå converse.

DAGENS FRISYR:
Håre löst, en del av annluggen under mössan, varierar under dagen lopp, säkert fast i ngt skede, senare all hår i mössan osv. Men nu panluggen under mössan.

DAGENS LÅT:
Jason Mraz - I won't give up.

DAGENS PLANER:
 På  kvälen skall jag till J och läsa på hans svenskaprov, hjälppa till med orden osv.

DAGENS SAKNAD:
Sängen, täcke och dyna.

DAGENS DUMMASTE:
Tröttheten och jävla huvudverket, som jag fått för såvit för lite under senaste tiden eller om jag har sovit mycket så har jag såvit helt sjukt dåligt.

DAGENS MISSLYCKANDE:
 Sömn.

DAGENS DROG:
Sömn.

DAGENS KÖP:
Te, äppel och målerityg.

DAGENS GODIS:
 Äppel. Det får lov och vara godis för att jag har ingen lust med sötsaker alls.

DAGENS HUMÖR:
Trött, med försök på att vara positiv.

DAGENS CITAT:
Getting busy, doing nothing.

DAGENS ROLIGASTE:
 Skolkompisarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar