torsdag 20 september 2012

En liten ros med ett hål i sin själ, som gjorde rätt men av dåliga skäl.








Heeij. Har haft det mycket att göra nu i veckan. På måndagen var jag med J. Tisdagen så for jag till Belzi och se på Harry Potter, har tänkt se alla Harry Potter tillsammans. Igår så köpte jag nya vinterskor åt mig. Och så var jag till UV med Sandra och anmälde oss får hjälppisutbildningens andra del, när hjärtat gråter. Som innehåller ett läger i Pelinge och ett uppdrag. Idag så var jag på HeleneSchjefbecks konstutställning i Ateneuim tilsamans med min mamma. Efteråt for vi till Fazer och äta och det var mysigt för där var en ung kille som spela piano. Och sen for vi till Itis och sökte efter vinter-rock, men hitta istället en mysig vinröd halsduk.

I skolan har det varit rätt mysigt, har hållit på med måleri och har fått inspiration till abstarakta målningar, som jag alder har fattat mig på, men det är ändå jätte naijs att göra det själv. Och ida hade vi croqui och for till ett "museum" där vi då teckna från statyer.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar