tisdag 11 september 2012

My pen and paper will always speak louder an truer than my lips ever can.

Skolarbeten.

Veckan har börjat intressant.
Igår höll jag och Jasu gruppdynamikdag för skolans förstaklasister, och jag var helt super nervös. Men vi klara tutor uppdraget riktigt bra för att vara vår första gång att leda en större grupp. 
Idag kom Bella på besök efter skolan och vi bakade choko- muffins, och dom blev helt super goda, fast först trodde vi att det inte skulle bli så bra. När muffinsarna var klara så såg vi på karatekid för att bella inte sett den tidigare. 

Och förrästen om det finns någon som skulle kunna hyra/ha tips var man kunde låna/hyra klänning till gamla dansen (som jag är på väg på) så skulle ni vara vänliga och berätta tips åt mig? skulle vara tacksam om jag fick hjälp att hitta en fin klänning åt mig (i ca.150€ pris (högst)). Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar