tisdag 25 september 2012

Snart födelsedag.





Min födelsedag börjar redan närma sig. Int ens en månad tills jag fyller 17 (yayy!). Så J fråga mig om jag skulle villa göra ngt speciellt på min födelsedag, så jag hamnade tänka efter vad vi skulle kunna göra, men jag kom just då inte på ngt speciellt så jag hade tänkt mig att man inte behöver då göra ngt speciellt, att man skulle bara vara hemma, se på en film och äta kaka eller ngt liknande.
Men då en dag så talade vi med J om att gå på "valokarnevalen" till borgbacken, men tänkte int alls på saken, det var mer som en förbigående diskussionsämne. Men igår när jag gick på borgbackens hemsida (då jag hade sett en reklam på valokarnevalen på facebook) så tittade jag att när den skulle vara, och fick reda på att det är den veckan jag fyller år.
Så igår så bestämde vi med J att vi skulle kunna gå på valokarnevalen på min födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar