tisdag 25 september 2012

3



Tre saker jag inte förstår mig på
Ibland vill jag inte bara fatta mina lärares åsikter om någon teckning eller arbete, när de säger vad man borde laga till eller ta bort från den, de e mitt arbete, inte deras.
Folk som e negativa ALL THE TIME.
Folk som klagar till ALLA hur skit de är på något, fastän dom skulle påriktigt vara hur bra som hellst.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordetJust nu så är jag inte hemma så jag tar bara ur minnet vad jag har på mitt skrivbord.
Men om jag minns rätt så har jag en använd T-skjorta (som Nella använt , för hom skule ha den, mend glömde den hemma hos oss), en fazers konfekt-ask där jag gömmer alla mina godisar (men just nu finns där ändast mörk choklad så det är säkert att ingen tar ngt därifrån) och




Tre saker jag gör just nu
Just nu så andas jag, sitter framför datorn och funderar på att flytta till andra klassen.
 
Tre saker jag vill göra innan jag dörSkaffar ett arbete, tecknar mycket mer teckningar och resa mera.



Tre saker jag kanJag är rätt bra på att rita så man kan säga att jag kan det. Sedan kan jag också lyssna, har fått flera kommentarer på att jag är en bra lyssnare och så kan jag Hålla fast vid min åsikt.

Tre saker jag inte kan Är ingen mestare på engelska, men de ska jag lära mig ännu (hoppas jag).
Jag har svårigeter med att stava rätt (som ni bloggläsaren har säkert märkt).
Och kan inte använda dreamwiever.



Tre saker jag tycker att du ska lyssna påWorkday Release, jätte mysigt band.
Lyssna på folk om de har ngt viktigt att säga till dig (typ en kompis som behöver din stöd eller ngt liknande, UTAN ATT JÄMFÖRA DET MED DITT EGET LIV!)
Dina föräldrar fast du inte skue orka bry dig ett sk*t.

Tre saker jag skulle vilja lära mig Engelska, rita bättre skuggningar på mina teckningar och laga olika maträtter.

Tre favoriträtter
 Ren-frästelse, makaronilåda och lax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar