lördag 16 mars 2013

All this feels strange and untrue.

Brukar ha veckorna fulla med program, men nu senaste veckorna har jag inte haft något att göra efter skolan, och det känns tråkigt. Borde börja röra på mig mer igen, typ gå på gymmet eller något, men har inte riktigt inspiration till något.
Men här är några bilder från denna vecka.

Har varit nu lite mer än vanligt på mrgonål med Jasu till cafén bredvid skolan, har suttit där i ungefär en timma och talat lite om dittan och dattan. Rätt skönt att sitta med henne och tala om allt och ingenting.

Var till biblioteket på torsdan medan jag väntade på att jag skulle träffa Juho, hittade en intressant Stephen Kings bok, men hade glömt bibliotekskortet hemma, och gubben bakom disken gick inte med på att låna utan kort, så jag hamnade resevera boken och söka den nästa dag (igår) med Emmi.

Vi var på en rätt tråkig konstutsälning med skolan igår, när vi inte längre orkade vara inne i konsthallen för där var så hett så for jag och Jasu och sitta ut på bänken med pojkarna. Vi satt där kanske lite på en halv timma innan bussen kom och söka oss. Det var ju rätt synd att gå därifrån, för det var rätt bekvämt och varmt mellan Jasu och Nestor.

4 kommentarer:

  1. Ah, Jurtjyrkogården. En av Kings absolut bästa, enligt mig. Är det den första boken av honom du läser? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okeij! va kul (: och neij, det är faktist andra boken jag läser av King, har tidigare läst boken "Lida", och tyckte att den var sjukt bra :)

      Radera
    2. Allright! Kan också rekomendera 'Salem's Lot, måste säga att den och Den Gröna Milen är mina favoriter! Lida är faktiskt bra, också filmen är riktig nagelbitare fast man vet vad som händer...

      Radera
    3. Jag var helt sjukt esviken då jag så Lida-filmen, tyckte att allt såg fel ut och det fattades små saker som man kunnat få med i filmen, och det harmar en del.

      Men tack för boktipsarna, skall se när jag har tid och läsa mer (:

      Radera