söndag 24 mars 2013

Nobody is perfect, that's what I mean.

Tjena!
Har haft en helt nice veckolsut.
På fredan var det då skola, var en helt okeij/lite lame dag, Mindre stress nu när jag fick en uppgift gjord halvvägs färdigt. Efter skolan så for jag hem tillsammans med Juho och så på senaste How I Met Your Mother. Senare på kvällen skulle jag då på Strum101:s keikka där de gav ut sin nya EP (typ som en CD, men me mindre låtar, och mer än i en Single).
Dom spela bra och har utvecklats, blir bara bättre och bättre för varje gång.
Efter keikkan så va de då en efterfest hos bandesn gitarrist. Satt för det mesta i matbode med folk och snacka. Men det var mysit, så tycker jag det är bäst. Fick ny bekantsap och träffade några som jag int sett på ett tag, men visste vem det är. 

for hem till bella på lördagen, baka kladdkaka som inte var kladdigt, som då egentligen var choklad kaka. Men det blev helt perfect, smaka sjukt gott.
Efter en tid så for jag hem och såg på serier och djorde e gentligen ingentig.

Idag har jag inte egentligen hunnit göra något, men tre tiden skall jag till Juho och hjälpa till med hans modersmåls presentation.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar