torsdag 28 mars 2013

You give me feelings I adore.

Alttså ibland så blir man nog irriterad på lilla Borgå. Då man som mest behöver något så finns det inte att få tag på, allt e stängt eller väldit långt bort, (eller sen finns det inte över huvudtaget) så man får gå genom halva stan innan man hittar något som duger.

All denna besvär bara för att en paket inte kommit i tid från ebay.. bestälde en present därifrån för 2 veckor sen, och skulle behöva den till måndagen, men förstoss så hinner inte paketen i tid fram (för de e påsk o allt, och posten kommer int på nu från fre-må), så jag måste ta plan B och skaffa nån billigare present till Gullen min, för annars känner jag mig hämsk om jag inte har något åt honom på hans riktiga dag (måndagen). 
Så jag fick gå igenom några butiker innan jag hitta den perfekta presentten och i ganska trävligt pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar