lördag 9 mars 2013

What are the odds of finding someone like you?


Heij på er!!
Damn när jag inte klarar av att blogga så mycket jag ville/kunde. Sådant är det att vara lat, och ha ingen inspiration. Men jaa, allt möjligt har det hänt denna vecka. Köpte en linne på re från Vero Moda, den synnns (otydligt) på bilden.
Har haft en helt ledig dag utan att göra ngt extra. Men den dagen så hade vi 6h strömavbrytning, från ca. klo. 18 frammåt. Så det var att leva utan kylskåp, tv, dator mm. I början var det lätt, åt hastigt soppa när den ännu var varm, städa, men det började bli mörkt så jag fick skaffa ljus till mitt rum och läste bok. När jag blev uttråkad gick jag till nedre våningen med resten av familjen och spela spel.
Igår var det då surpriseparty hos Juhos kompis. Vi hade rätt roligt. Satt för det mesta vid matbordet och diskuterade allt möjligt. Fick nytt roligt bekantsskap.
Tack till alla som var igår på plats, hade helt sjukt kul!
Ida så har jag då redigerat en bild, och gjort skoluppgifter. Men nu väntar jag bara att få träffa Bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar