torsdag 26 juli 2012

Dag 14 - Tio saker om dig själv.



  1.  Just nu lyssnar jag på nickelback.
  2. Jag blev stucken av e geting/humla(/någon rsndig insekt iaf) för två dagar sedan innan jag skulle gå ock se på batmanfilmen.
  3. Jag kan inte fastna för ett band o vara ett stor fan i mer än en månad, sedan tröttnar jag på bandet och gillar bara enstaka låtar mer.
  4. jag går på bio jätte ofta, sällan ensam, oftasta har jag någon kompisa, familjemedlem eller pojkvän med mig.
  5. Jag älskar att läsa böcker, skaffar hela tiden nya fastän jag inte läst gamla färdigt.
  6. Jag är helt ursel på att kina/strida med någon.
  7. Jag är jätte kritisk då jag köpe kläder, hittar ofta något mysigt, men köper inte det för jag vet att jag alder kommer att använda det.
  8. Jag gillar 1000 bitars pussel, e på ett sätt ett hobby, men har inte ghort dem nu på ett tag.
  9. Jag älskar mössor och halsdukar, men de e int hudana som hälst som jag går med på att använda.
  10. JAg vet inte vad jag skall skriva här längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar