tisdag 3 juli 2012

To be the great champion you must believe you are the best. If you're not, pretend you are.

 Morgonen börja bra ida. Vakna redan klockan sju.
Åt morgonmål, det som jag alder brukar orka, så idag bestämde jag att jag skall koka gröt och gjorde färsk appelsinsaft. Och medan jag åt så läste jag HS (en dagstidning).


10 tiden for jag och söka böcker som kommit till posten, hamna cyckla about 2½ km efter dem med de gör inget för det var skönt att få lite frisk luft.


Nu är potatisarana och kokas, o grillen värmd för att steka kebakkon.
Efter maten har jag tänkt måla lite brädor inna Juho kommer på besök.


På kvällen skall jag gå till den nya biorex och se på rock of ages med en kompis eller två.
Tycker nog om den nya biorex, den e häfti, men tycker att den lilla och mysiga ändå kunat bli kvar, just därför för att den var så mysig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar