måndag 16 juli 2012

Dag 8 - Berätta om en person som har haft stor påverkan till vem du är idag.

Jaa'a de e många personer jag kunde berätta om, och jag fick påriktigt fundera vem jag skulle berätta om. För de finns många som har påverkat mitt liv, som gjort mig till den jag är idag. Kompisar, pojkvän, föräldrar, mm.

Men jag bestämde mig för att berätta om min lillasyster, Kaisa.



Jag och Kaisa har nästan fem års olderskillnad. Så vi lever i ganska så olika värld.
Men oberoende allt detta så är hon ändå min lillasyster och betyder mycket för mig.
Även om jag strider och småfittas med henne mycket.
När jag var liten så hade jag inte önska några syskon, jag vad nöjd för mig själva.
Men sommaren innann jag fylde fem föddes min lillasyster Kaisa, den 31.7 2000.
Tillsammans har vi haft många roliga stunder, också mindre roliga.
Men vi finns där för varandra (ibland) då det behövs, vi förstår varadndra bäst inom familjen.
Jag är glad att just Kaisa här min lillasyster.
tack att du finns i mitt liv 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar