tisdag 31 juli 2012

Dag 19 - Vad gör dig mest arg.

Det var en svår en... för liksom, jag blir inte så lätt arg, mer irriterad. Men ja som exempel.. läraren som inte kna förklara saker tydligt, att sist och slutligen så blir det inte till något. Jag kan bli arg då jag spelar och fastnar på ett ställe och kommer inte frammåt på ett sätt eller annat o så spelar mans spelet mer sällan och sen så glömmer man egentligen hur bra spelet är. Jag blr arg då karaktärerna i böckerna gör inte som jag vill,  och jag måste sluta läsa boken till en stund för att ag vet vad som kommer och hända, men när jag inte vill att det skall hända, arg på djurplågeri i filmerna, fast det egentligen inte händer påriktigt..


Inget av dedär sakerna är egentligen något som man blir allvarlit arg för, mer irritation eller något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar