söndag 26 maj 2013

Heaven doesn't seem far away.

Challenge:
Dag08: - Tio saker som gör dig glad.




1.
Vänner - va skulle man egentligen göra utan dem? De är de bästa man kan få. Så tack alla ni som finns här för mig 


2.
Min pojkvän - visst är det svårt ibland, men är glad att han alltid finns där. Nån som bryr sig, tack att du finns här för mig 


3.
Min klass - alltså ja vet int hur min klass blivit så viktig för mig, tror att de beror att jag alder kännt mig så hemma i en klass som med denna, ni e bäst!


4. 
Musik - Jag vet få som skulle klara sig utan musik så. Musik e yees.


5.
Disney filmer - Alltså Disneyfilmer e ju helt bäst! Man kan inte vara utan att bli glad när man ser på dem.


6.
Mat - Älskar mat, kan man säga annat? 


7. 
Böcekr - älskar hur man kan lite rymma verkligheten, då man inte orkar med alla o alt så brukar bok vara en bra escape.


8.
Rita- tycker om att rita, de e också ett escape och samtidigt kan man flöda sina kännslor i det hela.


9.
TV-Serier - man blir beroende, dom e så roliga ibland, dom får dig skratta och gråta och allt annat


10.
Familjen min - sist men int minst, dom är het super viktiga åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar