onsdag 29 maj 2013

Ignorence is your new best friend.

Challenge:
Dag11: Dina top 3 sämsta egenskap.

Ja kan int sätta dem i ordning, men här är då tre saker jag är helt ursel på





  • Hålla rummet städigt
    De e påriktigt en av de svåraste sakerna som finns, huttar allttid alla kläder på golvet, huttar alla saker på skrivbordet och har helt sjukt mycket taldrickar, skålar, muggar, glas etc. på nattduksbordet då ja inte orkat föra disken ner.
  • Börja i tid
    Dum som jag är då är det nästan en vana, en väldigt dålig sådan, borde slippa av med det. Alltså, jag kan ha fast hu bra plan som hellst för något, och t.o.m. börjar med det, men sen av någon konsti anledning så försvinner inspirationen och det blir ti kvället innan.
  • Välja mellan två eller flera saker
    Hatar! Hatar så mycket! Jag påriktigt hatar dp jag hamnar välja något, och vad jag än väjer så är jag nästan aldrig nöjd. Så att välja, de e ja värst på och de e de jag hatar mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar