tisdag 21 maj 2013

I'll be dancing all night.

Chau! Har varit en väldigt aktiv elev idag och vari ite o shoppa. Hitta en bikini övredel från kubus får några veckor sedan, men köpte den nu först denna vecka. När jag var vid kassan och färdig betala 14.90e och hörde att de kosta bara 7.90 så ja blev helt häpen och måste fråga kassa"tantten" att är det sant och ho batra flina och berätta glatt om att "jo de är så att på dendär hyllan kostar allt 7.90 osv..
Och hitta också söta blomm-hårspännen i seppälä för 2.95, kommer passa fint med klänningen som jag kommer att sätta på avslutningen.




Efter skolan skolan så for jag till Juho, vi sola först ett tag, såg sedan på Game of Thrones och åt. Senare skulle han på treningar så jag tänkte gå och se om Mandi e hemma då hon råkar bo där nära, men tyvärr va ingen hemma så jag gick hem. Nu har jag nog bloggat färdigt för idag, måste börja jobba på skolarbeten..

1 kommentar: