tisdag 21 maj 2013

When I'm lonely, well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's lonely without you.

Challenge:
Dag04: Offentligt bekänn din kärlek och tillgivenhet för en av dina blogger vänner (/ nära vän). Vad gör dem bra?

Fick fundera bara en kort tid inann jag kom på vem jag skall skriva om, och när jag kom på vem så nu kan jag inte låta bli! Och dehär äe en min "bloggervän" och real life vän. Jasu



The proclaimers - 500 miles

Har en kännsla av att Jasu kommer hata meij för denna bild, men jag själv tycker att den är så mysig, så Jasu, med sitt smile som kan rädda dagen då man är på dåligt humör.
Tack vare Jasu har jag min blogg, så utan henne skulle jag säkert inte skriva dethär.
Men Jasu, jag vill tacka deij för att du är min vän, du gör skolan till ett mycket roligare, fånigare, positivare plats o man orkar verkligen vara där då. Som vi funderat så många gånger, vem sku man va me i skolan om vi alder blivit vänner? Så tack att du fråga mig till ditt par på foto-lektionen då jag hade glömt kameran hemma. Du gör livet till ett lite finare upplävelse, så tack för det 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar