söndag 19 maj 2013

Men det finns inget nytt i mig.

Challenge:
Dag02: Saker som gör dig obekväm.

De finns flera saker som får mig obekväm. Men här har jag en liten lista om några.

För mycket uppmärksamhet
Alltså jag är jätte gkad om folk ser att jag finns och noterar att jag är på plats, så att man inte blir ignonerad, men det är sjukt obehagligt och vara mittpunkten av uppmärksamheten. Det är en orsak varför jag har lättare att vara i minre grupper av människor än mend stora grupper.

När man måste ha en orsak till allt
Kan man inte bara svara "jag tycker bara att det är fel/ jag har int lust/ jag vill inte" mm. Utan man måste förklara varför det är så. De blir en så stor tryck, svårt att svara då man int vet, de bara känns så.

Då folk är arga på meij eller skriker
Vet inte varför, typ det kan handla om ngt rätt onödigt, men på det sättet känner jag mig vädigt skyldig.

Om jag sårat någon
En halv sekund efter att jag sagt eller gjort ngt så ongrar jag det, hatar att få fol lednsna, vill int vara en dålig och hämsk människa.


Där hade man en liten lista på saker som gör mig obekväm, de finns säkert flera saker, men där e de första som kom i huvu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar