onsdag 9 november 2011

All life is an experiment. The more experiments you make the better.


Waaah!
Please. Jag har närkt att facebook e  en av de onödigaste och dummaste sakerna som finns. Men ndå så blir man så beroende av det. Alla e ju helt nolife nuförtiden. Alla sitter bara framfö facebook eller spelar något spel eller något liknande.
Man borde ner vara med kompisar och träffa dem in real life istället för att chatta på mesen eller facebook.
Göra något vettit.
Själv har jag minskat jtte mycket med att vara på datorn :D
Jag hinner nuförtiden vara på facebook typ på kvällarna ungefär 8-10 tiden. Men orkar inte vara framför dator så himla länge längre. Känns onödigt att sitta bara där och ha tråkit.

Märkte här ett veckoslut att närman inte har något att göra så sitter jag framför datorn, fastän det skulle vara super tråkit.
Har bestämt mig att  jag inte tnker vara framför datorn om manint kommer på något att göra, man kan ju göra så mycket vettigare saker, som att gå ut och gå, vara med kompisar, rita,läsa böcker. mm

Har förrästen bloggpas från torsdagkvällen frammåt ända till sönda :D
skall på Kulturkarnevalen till närppes med min vän Sassa (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar