torsdag 17 november 2011

Love is when a girl puts on perfume and a boy puts shaving cologne and they go out and smell each other - Karl, age 5

Kärlek e no så GULLIT. Folk blir så gullit nervösa då :) 
Man vet att en kompis e kär, när man ser deras smile.
Då e smile lite bredare o ögonen glittrar smått, de e glada HELA TIDEN, de e som om man skulle studsa på moln o sont :D


I värsta fall kan det hända som det hände med mig, då i början av tiden när jag ännu inte var tillsammans med juho :P
Jag tappa matlusten för 2 månader (jag som äter JÄTTE MYCKE faktist), o gick ner 5 kilo i vikt.
Blev nästan undervikti. eEn nu har jag som tur kommi upp i vikt igen.
Men ja kunde ju inte tala om något annat hä honom allt handlade om honom. Man liksom smila hela tiden, kunde inte koncentrera mig i skolan o min akoluppgifter. Skolan gick ganska ski då xD



O till exempel,
- första kramen 
- när man berätta om sina kännslor för första gången o inte riktigt om man var tillsammans eller ite (:
- första pussen på munnen
- gå hand i hand
- alla de gulliga orden
Man e ju i en liten drömvärld där de e bara ni två inget kanförstöra ert relatin osv (:



Nu har jag också några kompisar som e helt nykära. De är bara SÅ GULLIGA <3
De e så skönt att se hu lyckliga de verkar, som om inget skulle förstöra deras dag, int på något sätt (:
Man blir själv så glad när man ser dem, man får själv o en sondän liten pirri kännsla i magen, o när man får minnen om hurudan man själv var då i början av relationen (:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar