onsdag 2 november 2011

The light at the end of the tunnel may be you. - aerosmith

gammal teckning jag ritat typ för ettår sedan (:


Har talat med kompisar om att mullit e faktist gullit :D
Man måste inte vara smal eller ha sixpack för att man skall vara söt, gulli eller snygg :)
Tycker jag i.a.f.
Själv tycker jag om mulliga människor, dom e på ett sätt söta enligt mig,
Visst e sixpack o helt fint, men helst då en ine för synlig sixpack. 
tycker om en "slet" sixpack, men sen om det blir en "haba haba" sixpack e hämska :P


"Nörda" människor e också jätte söta, påriktigt.
Åtminstone om dom harglasögonen :D
(med detta menar jag inte att man e nörd om man har glasögon)
Ja vet att mitt tankesätt e jätte konsigt men de e nu bara som det e :D
Men jaa...
Det kan finnas något riktigt extra fiint bakom glasögonen,
något slags mysterie, man tror man vet allt om dem fas påriktigt så är det inte så.

så jag tycker att glasögon och mullighet e bara pluss ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar