onsdag 2 november 2011

your life is worth much more than gold - bob marley




Förlåt. Har glömt blogga, det har varit så mycket i skolan och efetrs skolan har jag varit med kompisar osv.

På lördan var mandi och belzi baka muffinsar hos oss (: Dom blev faktist GODA :DD
Efter det så for vi till belzi, men tyvärr var mandi smått sjuk så hon hamnade gå hem, så jag och bella så förstbå GAG, de va en ganska sjuk skräckfilm xD emn den va ändå helt bra (: fast bättre har man ju sett :P
Så tala vi lite dittan och dattan, åt goda ugnssmörgåsar, sedan tala vi lite mer, sjöng singstar och sont :)
Nästa dag (sönda morgon) så tittade vi ännu en skräckfilm, Fear dot com. Efter det så for jag hem.
Senare for jag till juho och vi titta då på saw ettan.

Nu på veckan har jag inte gjort riktigt ngt extra.
MEn idag skall jag fota min lillesyster kaisainför ett skolarbete, ser fram emot det :P
Får se om jag sätter bilderna på bloggen, kanske, kanske int :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar