onsdag 23 november 2011

At Christmas play and make good cheer for Chritmas comes but once in year (:

 AAAA!! JLEN E JU RIGI JUST :O de e ju lilla ju o första advent ren dehä veckoslute  :O
Tiden går så fort :D
Så de ha då vari på tiden att skaffa julklappar :) Har redan nu köpt störasta delen. Jag brukar köpa jul klappar i god tid före all julstress. Brukar börja redan i början av november o tänka vad jag skalla köpa och försöker få allt skaffat innan december.
Nu fattas de bar 2 presenter såhar jag köpt alla. Men i år så har man betdligt minre att köpa än vad det var förra året (12st) för om man köper till en så måst man typ köpa till en annan osv. Men nu när man bytit skola så har jag bestämt mig att jag inte köper till någon från klassen :D
Jag tänket bara köpa till familjemedlemmarna (3), juho, mandi o belzi (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar