måndag 21 november 2011

i'll just cast shadows on your wall



Varje dag e inte så positiv som man skulle vilja att den skulle vara.
Man kan vara på dåligt humör eller ledsen utan orsak, och när man märker att allt det e utan orsak så stör det ju dig, då blir du bara på sämre humör. O sen så börjar minsta lilla sak störa dig. O man kan int göra riktigt nogåt till saken, bara leva med det. Suras för sig själv. Gå hemma under ett täcke och göra ingenting, bara ligga där och försvinna. Inte träffa på någon eller något. 
Sen börjar tankarna snurra i huvudet, o de e ju bara negativa tankar man får i huvudet. I värsta fall så börjar man gråta, mot sin egen vilja, o när man en gång börjat gråta, o verkligen VILL sluta, så slutar de int, de blir ju bara värre. O då ligger man ensam i sin säng o gråter, känner sig onödig och mår helt skit.
Om man har tur så somnar man. Och vaknar med bättre humör.
Jag själv brukar gå ut och gå, ensam, musiken på högsta volym, och kanske gråta för mig själv om det känns så.
Bästa sätte att gåta är ju att det finns nån som stöder dig om det behövs. Vill vara där som stöd för dig när du är nedstämd. Som tröstar, ibland räcker det bara att den ena finns där, kramar dig.
Tyvärr har alla inte den turen, att de finns allti någon man kan vända sig åt när man mår skit. Och jag tycker synd om dem, jag har haft det så, nån gång i livet för länge sen. Men nu har jag nära och kära människor som stöder mig när det behövs, sådana som jag kan lita på, som jagsjälv också  stöder om de behöver stöd (:

Jag hoppas att ni har nån ni kan stöda er till då de behövs och vara som stöd när någon behöver det (:
Kram: inski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar