torsdag 17 november 2011

Music spins my world.

Här kan ni se en del om hurudan musik påverkar mig på nåt speciell sätt. Dehär e ju ganska lite av min musiksmak, den e påriktigt mycket mer varierande, men här ha jag då laga "många" exempel på hurant jag brukar lyssna (:   

cash cash - party in your bedroom

flo rida - club can't handle me

pink - so what

kelly clarkson - my life would suck without you

Här e några låtar som får mig på party hymör. Jag brukar dansa för mig själv och hoppa omkring i mitt rum till dessa låtear (musiken förstoss fullt på). Man liksom måste bara få röra på sig och släppa allt. Bäst e de då när man e ensam hemma och kan springa omkring i alla rum och sjunga med med full halls :D
Man bygger sin egen värld där man kan vara vild o fri, inga gränser, o man skiter i de om man ser dum ut.
Bara ögona fast, höften rör på sig, huvudet svänger, vänster, höger, harmana i luften osv. De blr en så befriande kännla.



kate voegele - it's only life

davis choi - better you

Här e två exempel vad jag brukar lyssna på när jag e kankse down, eller annars bara på allvarligare humör eller något liknande, dången har sina visdomar. Tycker om orden (: Om man har fastnat i något livssituation så e de musik som man kan lyssna på. Sången stärker självkänslan smått iaf (:


nevershoutnever - can't stand it

devon werkheiser - if eyes could spak

joe brooks - superman

Auburn - perfect two

kina grannis - valentine

colbie calliat - I do


Här e sånger som får mig på bra humör, åtminstone när man e hel kär så passar de specielt (:
han lickosm börjar tänka på allt positivt, tänker på hur skönt livet är o man kan börja le för sig själv fastän man inte skulle vilja det. Man kan tänka på hu bra livet egentligen e, o att man har så mycket mer än vad man skullle tro (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar